Sugen på ELLE-gala?


Date: 2006-02-08 Time: 10:29:26
Kategori: Allmänt { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag fick mail ifrån PR-ansvarig på eBay som tror att detta kan intressera mig och mina läsare och jag håller med. Även om detta inte är någon modeblogg så tycker i alla fall jag att det alltid är kul att kolla in nyheter inom skönhet. Från och med den 7/2 på eBay.se auktioneras det ut två biljettpaket till ELLE-galan som äger rum den 18 februari i Stockholm. Man kan buda på ett paket med två biljetter (värde ca 4 000 kr) och ett paket med två biljetter samt en övernattning på First Hotell Reisen i Gamla Stan (värde ca 6 000 kr).

Buda här! Auktionen pågår fram till den 16/2, klockan 15.00.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0