Sug efter ögonkräm


Date: 2006-02-10 Time: 19:49:08
Kategori: Hudvård { 9 Kommentarer }
______________________________________________________

Sist jag hade spenderat en lång natt med att dansa, äta gott och ha kul med vännerna konstaterade jag att en ögonkräm verkligen behövs i badrumsskåpet. Efter tidiga morgnar, morgonseminarier och möten, har jag definitivt bestämt mig för att investera i en som lindrar "puffiness" under ögonen, svalkar och gör utseendet lite piggare.

Hittills har jag bara provat ögonkräm från Make Up Store, som jag fick låna av mamma under jullovet. Den svalkade väldigt skönt men var inte ultimat. Jag har spanat runt lite och hittat Hydra Zen Yeux, som minskar svullnad under ögonen och återfuktar. Men Apoteket erbjuder också en stor uppsjö med ögonkrämer och geler från Time, Vichy, ACO och L300, väldigt prisvärda saker.


Har du några favoriter? Jag tar mer än gärna emot tips på vad ni läsare tycker om!

Kommentarer
sjt

jag har bara provat all about eyes än så länge. jag är nöjd med den men så har jag ju inget att jämföra med heller ;)

2006-02-10 21:57:40
http://sandrajt.blogspot.com
Beauty Princess

SJT: All about eyes.. är den från Make Up Store? Trevligt med kommentar, det var ett tag sen jag fick en från dig ;)

2006-02-10 22:01:46
Sara S

Jag har ett kanontips. Lumene har ett serum för ögonen som är det bästa jag någonsin har testat (och jag har nog testat allt). Den innehåller bla koffein som ökar blodcirkulationen och därmed minskar både påsar och mörka ringar. Används under din vanliga kräm. Kostar ungefär 140 kronor.

2006-02-11 00:01:45
http://soderstjerna.blogg.se
Beauty Princess

Sara S: Åh, det låter ju perfekt! Och till det billiga priset också, låter helt klart värt att titta på. Tackar för tipset!

2006-02-11 11:02:05
sjt

re beauty princess: nej det är clinique.
den från lumene som sara s rekommenderar har jag också hört ska vara bra, har själv inte testat men borde kanske, cliniques är ju inte speciellt billig. ;)

2006-02-11 11:16:12
http://sandrajt.blogspot.com
Beauty Princess

SJT: aha, clinique, då ska jag kolla in idag. Visst låter lumene bra, de håller ju så bra priser!

2006-02-11 11:33:50
Prinzessin

Jag letar också efter en ögonkräm. Lumene låter som något man borde testa :) Trevlig helg!

PrettyInPink

jag kan verkligen rekomendera times ögonkräm (apoteket). den är toppen!

2006-02-12 21:29:39
http://www.prettyinpink.blogg.se
Beauty Princess

PrettyInPink: Jaså, den är bra? Tackar för tipset, apotekets produkter är ju så prisvärda också! Sånt gillar vi. =)

2006-02-12 21:34:16

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0