Stockholmsspaning


Date: 2006-02-12 Time: 13:12:23
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår åkte jag och sambon äntligen iväg till huvudstaden för att spana på grejer tillsammans. Han letade efter en vårjacka och jag var ute efter concealer, ögonkräm, skinnjacka och inspiration till bloggen.

Inne på NK pratade jag ett tag med biträdet i Lancômemontern, som var väldigt trevlig och hjälpsam. Inte klokt hur stor roll service spelar när man ska köpa något nytt, egentligen. Provade deras ögoncreme och diskuterade teknik för applicering och fördelar och det slutade med att hon letade fram ett prov med 3ml av Hydra Zen Yeux till mig och hälsade mig välkommen tillbaks.


Jag gillar Lancôme!

Två gånger under besöket stod jag och klämde på MACs olika concealers, provade färger och konsistens. Men kunde inte bestämma mig, så det får bli att titta på igen snart. Min FACE-concealer sjunger verkligen på sista versen...


Två tidningar blev också inhandlade på Press Stop - Allure & Cosmopolitan (UK Edition). Den senare är lite väl ung i sin målgrupp på svenska, men den brittiska tycker jag är mycket roligare att läsa.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0