Scrubkräm - era favoriter


Date: 2006-02-21 Time: 17:16:03
Kategori: Hudvård { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

I slutet av förra veckan var jag nyfiken på vilka scrubkrämer ni tyckte om eftersom jag är på jakt efter en ny. Tipsen och tyckena ramlade in och därför sammanfattar jag era favoriter för er andra som också är sugna på något nytt eller vill ha tips inför nästa inköp.


"Vinnare"

Nivea Visages Gentle Face Scrub var det många av er som tyckte om, 3 kommentarer om att den var härlig, prisvärd och gör huden len och fin skickades iväg. Dessutom har min vän tipsat om den innan. Den här köper jag så fort pengarna kommer!
Comfort Zones scrub i Active Pureness serien, tipsar SJT om.
Clarins scrub har fina, små korn som gör huden len och klar, tipsar Anna om.
Loreal har en lite grövre scrub som heter Refinish Micro Peeling, som fungerar för dig som har tålig hud, säger Eva. Den är dock frätande och jag har väldigt känslig hy, men kanske för någon annan?
Fru Hjelm tipsar om att ACO Scrub är super för den som gillar små korn. För 44 kronor är jag beredd att hålla med, den ska jag nog prova någon gång.
St Ives Aprict Scrub är Johannas favorit.

Kommentarer
Kristina :)

Jag ville bara säga att Nivea Gentle face scrub är den bästa scrubkrämen man kan hitta! Älskar den! Du kommer inte ångra ditt köp, det lovar jag.

name

Du vet att jag har den och är jätte nöjd! =) Buy it!

2006-02-21 20:11:44
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Kristina: Vad härligt!
Name: Jepp, det blir den nu på fredag =)

2006-02-22 17:36:18
Emma

Jag har nivea young scrubkräm. Är det någon skillnad mellan dessa? Den jag har är för övrigt toppen!

2006-02-23 08:48:56
Beauty Princess

Emma: Det är nog en liten skillnad.. young tror jag är för yngre hy och kanske även lite mildare?

2006-02-23 17:41:28
Sandra

Hej jag har karin herzog mild scrub med äkta marmor!
Jag blir jätte len och fräsch!

2006-03-08 11:15:42
Beauty Princess

Sandra: Oj, det låter lyx! =)

2006-03-08 18:25:47
http://beautyplace.blogg.se
aishe

hej hej, jag använde St Ives under tiden jag bodde i USA och nu är jag på jakt efter deras produkter i Sverige. Kan ni möjligtsvis hjälpa mig att hitta rätt? Tack.

2009-07-19 15:13:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0