Ny rengöring


Date: 2006-02-03 Time: 17:26:03
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

När jag köpte en Hypnose-mascara från Lancôme för ett tag sedan fick jag en liten presentförpackning på köpet med rengöring och lite annat smått och gott för huden. Jag hade nästan glömt bort det så jag blev riktigt glad när jag hittade dessa härliga burkar idag:

 
Kitet består av:
Galateis Clarte - Gentle clarifying and cleansing fluid, face and eyes (normal- till kombinationshy)
Tonique Douceur - Hydrating Lotion with gentle plant extracts (normal till torr hy)
Hydra Intense - Hydrating Gel Mask with natural water captors (normal- till kombinationshy)
Caresse - Instant Silky Touch, moisturising body lotion

Jag som stod och klämde på ny rengöring från Lancôme så sent som i onsdags, nu kan jag ju prova gratis i ett par veckor. =) Jag har haft deras rengöring och ansiktsvatten för torr hy innan men ville byta nu när den är mer känslig/normal och så kan jag ju kombinera med min nya Aqua Fusion fuktkräm. Min dag är gjord!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0