Nätshopping


Date: 2006-02-21 Time: 12:31:02
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Cicci undrar om någon har beställt ifrån Bodystore innan och hur ni i så fall har upplevt det? Jag vidarebefordrar detta till er läsare för jag har inte sett sidan förrän jag fick tips om den igår.

För övrigt fick jag Lush-tidningen med posten idag och längtar efter att sätta mig ner och titta igenom den (och längta efter att shoppa på fredag), men det får bli lite senare när jag är klar för dagen.

Kommentarer
Li

Jag har handlat från Bodystore massa gånger och är helnöjd. Inga problem alls!

2006-02-21 13:37:40
Cicci

Super!!Då ska jag beställa lite saker på direkten :)

2006-02-21 21:58:01
http://ciccicicci.webblogg.se
Emelie

Hej, jag har också handlat från Bodystore och det funkar hur bra som helst!

2006-02-25 14:27:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0