Lyx eller budget - Naglar


Date: 2006-02-12 Time: 18:38:30
Kategori: Smink { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Lyx
Vernis Triple Tenue från Lancôme finns i 18 olika färger, från bas-beige till sexigt rött. Sitter bra och är täckande. Priset lyckades jag inte hitta, men vad jag minns så ligger det på runt 169 kronor (ska kolla upp, jag lovar!)

Budget
French Manicure från Oriflame finns i 9 olika skira färger som passar perfekt nu när våren börjar krypa på och man vill känna sig sådär skönt fräsch och naturlig. Tyvärr tycker jag inte att lacket är så täckande, 2 lager räcker inte och den flagar på tredje dagen. Men för 59 kronor tycker jag att det är helt ok, bra alternativ om du vill köpa på dig lite olika färger för att variera med eller kanske inte använder nagellack så ofta. 

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0