Vinn julklappar till dig själv!


Date: 2006-12-05 Time: 18:18:45
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Mitt i allt julstöket och köp av julklappar till föräldrar, syskon, vänner och käresta tycker jag att alla är värda att ge sig själva en present eller två. Om man inte har råd att köpa en själv kan man ju vara med i alla kanon-adventskalendrar som finns på nätet nu.

Båda sminksajterna Blush och Accessora bjuder på rabatter på några av sina varor varje dag i sina kalendrar men även tidningen Hennes har en kalender där man kan vinna lite allt möjligt (bland annat skönhetsgrejer). Jag är med varje dag - man ska ju maximera sina chanser =)

Kommentarer
Lolita

julkalendrar är verkligen kul och passar så bra till bloggformatet, när man ändå är igång :)

2006-12-06 08:55:11
http://lolita.blogg.se
Beauty Princess

Lolita: Verkligen, jag önskar jag hade mer att tävla ut, men antagligen kommer mer "vanliga" tävlingar snart iaf.

2006-12-06 10:58:22

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0