Lite rabatt...


Date: 2006-12-07 Time: 20:35:59
Kategori: Blandat { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Ett kort tips. Om du vill shoppa julklappar till nära och kära eller till dig själv från Look Fantastic kan du använda rabattkoden "WELOVEYOU" i fältet voucher code när du skall betala. 2 pund räknas då av din beställning... och många bäckar små. =)

Själv blev jag nyfiken på det här, fast jag behöver inte mer hårvård vid det här laget, hihi. Eller det här... ååh vad jag behöver ny hudvård, men det får vänta tills efter jul.

Kommentarer
hannahsthlm

jag behöver också ny hudcreme osv. men ska
f ö r s ö k a klara mig till efter jul..fårse HUR bra det GÅR;)!

2006-12-09 19:39:39
http://hannahsthlm.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0