Rosebud eller Badger balm skänkes bort!


Date: 2006-08-03 Time: 13:32:22
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

badger balm
Bild från Accessora


På tal om vårdande produkter för läpparna har Accessora nu ett kanonerbjudande på G. Eftersom alla i personalen har semester mellan 4 och 11 augusti kommer ordrar som läggs däremellan skickas ut vecka 33 och därför får man gratis ett Rosebud eller Badger Balm om man handlar för över 350 kronor.

Ååh, vad sugen jag blev på att köpa grejer nu, de har ju massor av fint på Accessora och Badger balm är jag nyfiken på ändå. Tangerine Breeze luktar apelsin, rosa grapefrukt och mandarin. Vill ha! I say no more!

Kommentarer
Catwalkblog

Låter ju kanonbra. Då gäller det bara att välja.. Rosebud eller Badger!

2006-08-03 21:02:13
http://catwalkblog.blogspot.com
Beauty Princess

Catwalkblog: Det är ju alltid kul att prova på nytt och Rosebud har jag redan men har du inte provat den så skulle jag nog välja den om jag var du.

2006-08-04 12:54:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0