Just det ja!


Date: 2006-08-22 Time: 08:21:49
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Tröttheten i mitt huvud gjorde att jag glömde mitt bidrag till Din Stil förra veckan. Temat var fuktgivande kräm i alla fall. Får också passa på att ursäkta för glest bloggande, var två-dagars bröllopsfest i helgen och igår var jag trött efter en lång dag.

Jag gillar krämer från Lancôme och har provat en tre-fyra stycken, men allra best gillar jag Hydra Zen, som ger rejält mycket fukt och passar perfekt när kylan ute börjar komma och jag blir lite fnasig. Bytte till Aqua Fusion i början av våren men är inte riktigt lika nöjd med den, den luktar fantastiskt men jag behöver nog lite mer fukt i alla fall, så nästa gång blir det ett inköp av Hydra Zen igen!


Kommentarer
Goddess

Kör en tävling på min blogg, skicka gärna in bidrag.

2006-08-22 20:02:14
http://goddessess.blogspot.com/
Beauty Princess

Goddess: Nu har jag skickat in mitt bidrag!

2006-08-23 13:04:03

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0