Din Stil - Veckans tema, inför v34


Date: 2006-08-17 Time: 21:20:10
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

När jag körde igång Din Stil i februari i år var första temat "Mitt senaste skönhetsinköp". Det är ju ett halvår sedan nu och förhoppningsvis har ni hunnit köpa lite nytt sedan dess =) Därför kör jag en "favorit i repris" och väljer samma tema inför nästa vecka.

Så, skicka in ditt bidrag om ditt senaste skönhetsinköp till [email protected] innan onsdag nästa vecka den 23/8 klockan 16:00 för att vara med. Nu ska jag krypa ner i sängen med min Läckberg-bok. Godnatt!

Kommentarer
frida

läste om en ny foundation från maybeline "pure" heter den & den låter lovande när man läser om den på hemsidan. Vet du ngt om den eller när den kommer ut i butik?

2006-08-21 21:16:50
Beauty Princess

Frida: Nej, vet inget men kan kolla upp! =D

2006-08-23 13:05:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0