Billigt SPA


Date: 2006-08-09 Time: 13:55:14
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Om ni inte har upptäckt det än så har Aftonbladet en artikel om hur du fixar mysigt hemmaspa utan att behöva lägga ner en massa extra pengar på det. Gurka, diskmedel och olivolja kan man till exempel använda för att skämma bort sig själv hemma i det egna boendet. Låter ju bra, såhär i semestertider när de flesta har lite tid över, men även för mig med liten budget.

Läs mer här!

P.S: Om någon provar, så lämna gärna en kommentar och berätta. Jag ska försöka hinna med att prova i helgen, i så fall berättar jag mer.

Kommentarer
Camilla

Gurka och olivolja känner jag till, men diskmedel... Måste kika på den artikeln.

2006-08-09 14:44:16
http://dauphine.blogg.se
Kitty

gurka & oliv olja är kalas :)gurka på ögonen, och peela kroppen med olivolja & socker :)

2006-08-09 15:15:08
http://moderookie.webblogg.se
Ivana

Oj spakvällar är jag expert på, finns inget härligare. Brukar tom fixa egen havsvatten som jag sprutar i håret efteråt så man har en äkta sommarkänsla

Beauty Princess

Camilla: Jag blev också lite förvånad. Diskmedel torkar bara ut min hud annars.
Kitty: Har inte provat gurka sedan jag var ung men man kanske ska ge det en chans igen.
Ivana: Ååh, vilken bra ide! Hur blandar du då? *nyfiken*

2006-08-15 10:20:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0