Ännu bättre?


Date: 2006-08-14 Time: 10:46:32
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu finns det nytt från Lip Fusion - XL innehåller dubbelt så mycket kollagen som originalet. Detta applicerar du innan du går och lägger dig och sedan vaknar du med "större" läppar. Känns lite väl seriöst tycker jag, jag kör hellre på vanlig plumper i så fall - priset är 745 kronor och det kanske det kan vara värt för den som vill ha något som fungerar lite extra mycket? Finns bland annat på Eleven.

xl
Bild lånad från Eleven

Kommentarer
Ivana

745 kr? Galet. Så mycket är inte stora läppar värda! ;)

catwalkblog

jag gillar inte lip plumpers överhuvud taget. effekten påminner mig om allergiska reaktioner som jag hade när jag var liten ;)

2006-08-14 18:42:33
http://catwalkblog.blogspot.com
Goddess

Undra om det inte blir billigare i längden om man lägger sig under kniven? Eller är det sprutor som gäller? Vad vet jag. Fylligare läppar skulle jag gärna ha men betala 745kr för nåt som man smörjer på läpparna som troligtvis inte ger varken stor eller långvarig effekt, nej då drömmer jag nog vidare.Men det är bara min åsikt.

2006-08-14 23:46:58
http://goddessess.blogspot.com/
Beauty Princess

Ivana: Nej, jag håller med.
Catwalkblog: Hm, jo nu när du säger det kan jag tänka mig att det är så. Tycker att det känns fräscht i alla fall, för de dagarna när man vill se lagom sminkad ut.
Goddess: Kanske, men usch för att operera sig. Skulle inte heller betala över 700 för smink, känns lite onödigt.

2006-08-15 10:13:25

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0