Uppgradera?


Date: 2006-04-18 Time: 18:37:36
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Funderar lite smått på att uppgradera mitt bloggkonto och börja betala för att få tillgång till mer utrymme och fler designmallar (trots att blogg.se sagt att de ska lägga till nya så händer det ju inte nåt tyvärr). Jag börjar närma mig utrymmesgränsen nu, men vill inte byta adress och blogghotell som det känns nu. Vad tycker ni läsare? Vill ni ha samma bloggadress och tycker ni om bloggen?  

Glöm heller inte att skicka in några rader om ert sämsta köp inför Din Stil imorgon, jag vill ha många tips på detta för det är en guldklimp att veta när man ger sig iväg ut för att shoppa. Mailet med ditt tips skickar du till [email protected] senast 22:00 ikväll.

Nu kilar jag iväg för att tralla vårsånger med skolkören i ett par timmar. Ha en härlig kväll!


Kommentarer
Cicci

Fortsätt som du gör, bloggen är jättebra som den är! Kan du inte ta bort lite saker så slipper du uppgradera? Det brukar jag göra :)

2006-04-18 19:45:49
http://ciccicicci.webblogg.se
Beauty Princess

Cicci: Tackar =) Tyvärr kan jag inte ta bort, då försvinner ju gamla inlägg och dess bilder och det vill jag inte.

2006-04-20 18:34:32

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0