Sämsta köp någonsin?


Date: 2006-04-16 Time: 16:11:39
Kategori: Din Stil { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag vill gärna ha lite fler bidrag till nästa veckas Din Stil så jag puffar lite för att ni skickar in några rader om ditt sämsta köp inom skönhet. Smink, hårvård eller hudvård, tipsa oss andra om de där produkterna som vi bör hålla oss undan ifrån. Förhoppningsvis kan jag få ihop en lista på mindre bra produkter så att vi alla kan lägga våra pengar på roligare, bättre produkter.

Skicka iväg ditt bidrag till [email protected] så blir jag glad =) Jag länkar gärna till bloggar eller hemsidor.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0