Länklista


Date: 2006-04-16 Time: 16:33:16
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu har jag uppdaterat länklistan till höger igen. Några har tagits bort och några har tillkommit, så titta gärna igenom och se om du kanske hittar en ny favorit. Bloggarna i listan är sådana jag tittar in på regelbundet och shoppinglänkarna är favoriter när jag har pengar över efter den 25e. =) Har dessutom förenklat översikten lite genom att lägga till bokstäver innan länknamnet.

[B] innebär bloggsida
[S] betyder shoppingsida

Kommentarer
sandra - sjt.webblogg.se

Du länkar till min gamla adress ;)

2006-04-16 17:31:33
http://sjt.webblogg.se
Beauty Princess

Ajdå, det är jag som inte har någon koll =P Nu är det fixat!

2006-04-16 17:49:32

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0