Kiss Me!


Date: 2006-04-21 Time: 23:05:44
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

35761-159
Philosophys Kiss Me, skrubb för läpparna - bild från Philosophys hemsida

Verkar ju perfekt för mina läppar som har en tendens att flaga sig och vara torra från och till. Specialskrubb för läpparna... visserligen kan man använda en tandborste för att massera läpparna, men ibland får man ju skämma bort sig lite också och köpa sådant där man egentligen inte behöver, bara för att det känns lyxigt. Jag gillar min Kiss Me läppglans som jag fick i födelsedagspresent, så den här vore ju perfekt att komplettera med =)

Kommentarer
Cicci

Finns en grej från MUS som också är läppeeling, cerat och rengöring i samma box. Har använt det ngr gånger och det är sådär, men jag har inte haft så torra läppar heller..

2006-04-22 17:17:26
http://ciccicicci.webblogg.se
Beauty Princess

Cicci: Ja, den har jag också varit nyfiken på och på väg att köpa flera gånger =)

2006-04-24 21:35:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0