Glömska


Date: 2006-04-20 Time: 21:23:36
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Eftersom jag glömde att berätta om mitt sämsta köp under Din Stil igår (jag skyller på att jag har många bollar i luften) så kommer det nu istället och så hoppas jag på att ni inte har tröttnat att läsa om det redan =)

35761-157För några år sedan köpte jag L'oreals mascara Lash Architect i hopp om att hitta en ny favorit. Det blir ofta så att jag pendlar mellan Max Factors 2000 calorie som jag älskar och någon annan med resultatet att jag sedan köper MF igen på grund av besvikelse. Hur som helst så var Lash Architect något av det dåligaste jag provat, mascaran klumpade sig redan vid första användningen, det var så att jag inte orkade applicera flera gånger för att jag fick lägga ner så mycket tid på att kamma bort klumparna så det var inte värt det. Ingen nämnvärd förändring blev det på fransarna heller så den åkte i papperskorgen redan efter några veckor och så bytte jag, som vanligt, tillbaks till Max Factor =) Enda pluset var väl den snygga hylsan, som då var guldig men nu har bytt till silver. För mig är det ett mysterium att den faktiskt finns kvar på marknaden fortfarande =S

Kommentarer
Nin

det är skumt, egentligen borde mascaror funka ungefär likadant? är väl ungefär samma innehåll men tydligen funkar de inte samma. den mascaran tillhör en av mina favoriter och max factor funkar inte alls på mig =)

2006-04-22 18:52:44
http://bedazzle.webblogg.se/
Beauty Princess

Nin: Man tycker det, men det är väl de små skillnaderna som gör det gissar jag. Det är ju så olika från person till person.

2006-04-24 21:39:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0