Glansfrossa


Date: 2006-04-09 Time: 21:01:17
Kategori: Smink { 10 Kommentarer }
______________________________________________________

läppglans

Jag följer upp min skuggfrossa med en redogörelse för mina olika läppglans. Jag gillar riktigt glossiga, gärna skimrande glans i neutrala färger. Jag tycker mer om att sminka ögonen och fokusera på dem för att sedan komplettera med ett läppglans. Regeln är ju som bekant - ögon eller läppar =)

Översta raden:
MAC lipgelée - Glosspitality, Loreal glamshine - nr 07, Maybelline water shine diamonds lipgloss - nr 01 och 06, Make Up Store star lips - Hamptons och Monte carlo, Tigi bedhead - Make out lipgloss och Fat lip lipliner, Oriflame lip gloss och Oriflame crystal glaze lip gloss 

Nedre raden:
Lancôme Star Gloss - nr 220 och 321, Lumene berryfun lipgloss- nr 11, Make Up Store gloss lips - Lala och Make Up Store scented lips - Grape

Nu vill jag veta vad ni har för läppglans - häng på alla bloggare! =D Lämna gärna en kommentar om du har hängt på, så länkar jag i inlägget.


Kommentarer
Tinisen

Om du absolut bara skall rekommendera ETT, vilket skall jag köpa då?

2006-04-10 07:04:44
http://tinisen.blogg.se/
name

Fasen vad många du har, jag har egentligen många fler än vad jag tror.. hihi! Krya på dig!

2006-04-10 11:18:12
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Tinisen: Lancômes Star Gloss är en av mina stora favoriter, jag har den som du ser i 2 färger och den finns i flera andra fina också =) 140 kronor i taxfree och den räcker i ungefär 6 månader vid daglig användning. =)
Name: Hihi, jo de är en del. Du får gärna fotografera du med och lägga ut på din blogg. Alltid kul att se liksom =)

2006-04-10 17:04:36
Mari

Håller med om att Lancômes Star Gloss är toppen! Bra kvalité och bra applikator också! Om man gillar Star Gloss kan jag tipsa om Helena Rubinsteins Stellars Gloss.

2006-04-10 22:03:17
Linda

jag har nyss upptäckt Duwop, tycker jättemkt om lantana o buttercup, jättebra glans o inte så där klistriga som juicy... Dock ska de ju ha en förstorande effekt, märks inte på mig iaf, men det pirrar lite i läpparna

2006-04-10 22:14:51
Beauty Princess

Mari: Aha, då ska jag kolla in Helena Rubenstein!
Linda: Det har jag hört innan också att den förstorande effekten inte är så märkvärd men att glosset är bra. Vill också prova!

2006-04-11 17:58:03
Linda

Mums! Är addicted 2 lipgloss, kul med lite tips. Ska nog firra en liknande blogg nån dag =)

2006-04-16 18:29:57
http://songbirdie.blogg.se
Beauty Princess

Linda: Gör gärna det och lämna en kommentar så länkar jag till dina favoriter i inlägget. Det är alltid roligt med nya tips!

2006-04-16 21:58:05
Carola

Det var rolig blogg. Jag älskar olika läppglans- förtjust i Oriflames produkter. Besök min hemsida, som handlar om smink, spruckna läppar och andra skönhetstips.

2006-12-29 18:06:11
http://medlem.spray.se/smink
Beauty Princess

Carola: Tackar, vad kul att du tycker om den! Ska absolut kolla in din blogg med.

2007-01-04 15:56:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0