Första skrubbningen


Date: 2006-04-05 Time: 15:42:46
Kategori: Hudvård { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Första intrycket av min nya Nivea Visage Gentle Face Scrub var bra. Efter att jag hade masserat hela ansiktet med den kändes det lent och huden jämn och fin. Det var mycket lättare att återfukta ansiktet och imorse när jag vaknade kändes huden inte så torr som vanligt. Jag tog till och med lite för mycket av scrubben och den verkar vara väldigt dryg. Nu ska jag göra en vana av det och använda den 1-2 gånger i veckan så kommer en utförlig recension efter några gångers användande.

För övrigt funderar jag på om dessa kunde fungera bra som allround-kräm. Gjorda av sheasmör, tänkta för att läka torr och sprucken hud, finns i många fruktiga lukter och kostar plånboksvänliga 99 kronor.

35761-138
Tvål Nail Butter - Bild från Eleven

Kommentarer
Satori

Tänkte bara tipsa om märket TVAL som säljs på Eleven.se. Har själv köpt deras Pink cotton candy duschtvål, 2st. Luktar helt underbart som mjukglass och fluffig sockervadd, sånt man köper på GrönaLund. Låter kanske äckligt, men snälla prova..ni kommer att vara urnöjda.

2006-05-20 14:41:29

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0