Eftersläntrare till Din Stil, vecka 16


Date: 2006-04-20 Time: 13:26:22
Kategori: Din Stil { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Names bidrag till Din Stil kom igår kväll men självklart får hon vara med i alla fall =)

"Jag använder Shower peelingen från Oliv-serien och jag tycker den absolut inte är värd pengarna. Kornen känns inte ens som att de "skrubbar" mot huden och inte ens när jag använder peelinghandskar till blir resultatet som jag önskar. Därför rekommenderar jag inte denna produkt eftersom den inte hjälper nämnvärt till att få bort alla oönskade hudrester."

En hel del kommentarer på gårdagens inlägg om Clearasils rengöring.. visst är det lite skrämmande att det kan gå så. Jag håller med er om att man ska satsa på bra rengöring, det tjänar man på i längden! Nu ska jag ringa och skaffa info till D-uppsatsen och sedan mysa i soffan med en kopp te och min bok, det har varit en arbetsam vecka hittills för min del =) 

Kommentarer
name

Har inte du något sämsta köp? Du brukar väl alltid skriva in något du med. =)

2006-04-20 14:48:00
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Name: Just det ja, det får bli en till postning snart helt enkelt =)

2006-04-20 18:32:18
http://beautyplace.blogg.se
cera

Blev nästan shockad :O

Jag som älskar Shower Peeling från Oliv serien, den peelar försiktigt och mina annars ömtåliga och lättirriterade hud blir fin och fräsch och baby-mjuk. Behövas bara en lätt massage med peelingen. Jag tycker att den är ett av mina bästa köp.

2006-04-21 02:26:34
name

Smaken är som baken :)
Jag har annars en väldigt len hud, men jämför jag denna med andra produkter jag testat anser jag att denna inte är något att ha. Men som du säger vill man ha en lätt massage så går det ju.

2006-04-21 10:19:05
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Cera: Det är ju som name säger, smaken är som baken. Kanske är Olivpeelingen ett bra köp för de som är lite känsligare då?

2006-04-23 22:16:27

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0