Din Stil, Veckans tema inför v18


Date: 2006-04-28 Time: 11:25:06
Kategori: Din Stil { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Temat kom lite senare än vanligt, jag hoppas det är ok ändå. Än en gång tipsade Sandra mig om tema och jag tycker om tips så då tar vi hennes val den här veckan också =) Nu vill jag att ni skall skicka in några rader om den, enligt er "Bästa fotvårdsprodukten". Många (I confess; Me) glömmer bort fossingarna som ändå stoppas in i strumpor och skor under vintern men nu är det hög tid att ta hand om dem för att kunna släppa fram dem i söta ballerinaskor och flip-flops.

Skicka ditt tips till [email protected] senast tisdag den 2 maj 22:00 och inkludera hemside- eller bloggadress om du vill ha en länk i inlägget. Jag ser fram emot många bra tips!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0