Det är inte lätt när det är svårt...


Date: 2006-04-20 Time: 23:45:31
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Måste tyvärr sprida lite negativ kritik... Lancômes mascara L'extreme är svår att få bort, trots eyemakeup-remover och ansiktsrengöring finns det rester kvar - dels efter tvätten och även morgonen efter som man får peta bort med topz. Min eyemakeup-remover har tvättat bort alla rester av både Lancômes andra mascaror och Max Factors. Tråkigt på en annars så bra mascara!

Det blev en rätt sen kväll för mig, till skillnad från annars den här veckan. Jag sitter (när jag inte bloggar) i soffan med en påse nötmix från OLW och läser boken Tusen små bitar (ISBN: 9185015482)... lite konstigt skriven men intressant och hemsk. Sov gott alla nattugglor!


Kommentarer
name

Jag förstår vad du menar med att den är svår att ta bort, eftersom det är mycket mascara som fastnar. Fast när jag använder mina Loreal makp-up "lappar" går det bort perfekt! =)

2006-04-21 10:11:34
http://name.sprayblog.se
Hanna

håller med, tycker även att Lancomes hypnose är svår att gå bort, om man jämför med andra mascaror=(

2006-04-21 14:26:49
http://luxury.blogg.se
annika

den boken är hemsk, men bra ändå bra på sitt sätt! om du inte redan visste det, finns det också en uppföljare!

2006-04-22 22:34:17
http://annikapaananen.webblogg.se
Beauty Princess

Name: *Avundsjuk* .. Vill också få bort den =(
Hanna: Tyckte inte att Hypnose var så svår, men det var ett tag sedan så jag kanske minns fel. Man får väl "skrubba" lite extra vid borttagning.
Annika: Finns det? Vad heter den?

2006-04-23 22:18:26
Linnea

Älskar den boken, men jag har hört att den inte alls är självbiografisk. Men bra är den ändå. =) Uppföljaren heter "Min vän Leonard". Den finns inte på svenska än, bara engelska.

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9185015938&s=1

2006-04-24 22:08:52
http://tjafs.blogg.se
Beauty Princess

Linnea: Hmm, det var något nytt.. jag som trodde att den var biografisk, annars är det inte lika hemskt på något sätt =S Får se om jag vill läsa uppföljaren, har bara kommit halvvägs igenom första än men tack så mycket för tipset!

2006-04-28 11:29:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0