Beroende


Date: 2006-04-29 Time: 13:08:04
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Ett litet tips bara; Depend är ett nagellack som säljs på Kicks för det underbara budgetpriset 25 kronor, det har till och med vi studenter råd med. Lagom stor flaska och flera olika färger att välja mellan. Själv köpte jag inget sist jag var där, men vännen köpte ett som hon provade på det café där vi satt halva eftermiddagen och pratade över varsin kopp varm choklad. Riktigt fint blev det, skimrade till och hade lite olika färger beroende på i vilket ljus man såg det men grundfärgen i hennes lack var vitt/ljust rosa ungefär. Torkade otroligt snabbt också, så perfekt om man har några minuter över och vill bli fin om händer eller fötter.

Kommentarer
Cicci

Jag har deras bas- och överlack, de är jättebra!!

2006-04-29 14:20:22
http://ciccicicci.webblogg.se
Anna A

Jag har ett minilack från Depend som ser lilagråttglittrigt ut (nr 61), helt gräsligt tyckte jag när jag fick det. Men en dag när det var slut på alla andra söta färger svalde jag min stolthet och testade det hiskliga lacket och vad upptäcker jag om inte att det är hur fint som helst. Det är inte alls lilagråttglittrigt utan genomskinligt med guldskimmer, hur schysst som helst!

2006-04-30 10:38:23
http://www.trehundra.co.nr
Beauty Princess

Cicci: Underbart med bra budgetgrejer!
Anna A: Jag tycker också de var hur fina som helst, ofta är det ju så att det ser helt annorlunda ut i flaskan än på nageln och ibland är det inte bara till en fördel.

2006-05-04 17:24:39

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0