Snygging...


Date: 2005-11-26 Time: 22:06:14
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Hittade en fin bild på Hilary Duff på "Lindas Blog" helt underbar frisyr, stylat men samtidigt naturligt på något vis. Har ju äntligen beställt tid för att sätta i extensions i december, åååh, vad jag längtar. Tror att jag ska ta med den bilden och visa på ett ungefär hur jag tänkt mig.

Snygg och naturlig make på Victoria... för att inte tala om håret!
victoria

Kommentarer
Elina

Är det denna längd du ska ha på ditt hår?

2005-11-27 18:25:15
http://elinakarlsson.blogg.se
Blog Princess

Jepp, som på Hillary i länken, vet inte hur bra det framgick. Kanske lite längre, men ungefär nedanför brösten. Läängtar!

2005-11-27 22:22:07
http://beautyplace.blogg.se
Linda

Åh! Ska du göra extensions?? Jag vill ju också ha det.

2005-12-01 17:30:46
http://blogadoris.blogspot.com
Beauty Princess

Linda: Visst ska jag göra det, har varit sugen ett väldigt tag nu, det är ju så fint och piffar upp vilken dag som helst, det gör ju håret så "mycket mer" även om man bara har det utsläppt utan någon styling alls. Inte så farligt dyrt heller, 1600:- Nu återstår bara att se hur det blir om drygt 3 veckor. =D

2005-12-01 19:01:43

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0