Recension av Star Lips från MUS


Date: 2005-12-02 Time: 18:25:19
Kategori: Recensioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

För några dagar sedan bloggade jag om att jag inhandlat Lip Gloss Trio från Make Up Stores klubbkväll. Sedan onsdagen har sedan en av läppglanserna, Star Lips i färgen Monte Carlo, troget följt med mig vart jag än går i jackfickan. Glosset var precis lika snyggt som jag hoppades, det har ett praktiskt snedställt munstycke som gör att läppglanset blir lätt att applicera och underlättar valet mellan mycket eller lite intensitet. Monte Carlo (den ljusaste av de tre i asken på bilden) har en guldskimmerfärg som gör att läpparna blir en aning blekare än vanligt samtidigt som det skimrar om dem från varenda synvinkel man kan tänka sig. Jag tunnar ut det rätt rejält, eftersom jag bara har använt det till vardags än men till rätt kläder och snyggt sminkade ögon kan jag tänka mig att en guldig look på läpparna ser helt rätt ut! Konsistensen är inte för kletig utan riktigt lagom, och glosset sitter där det skall i över en timme. Plus också för den godisaktiga lukten, något som jag älskar men kanske inte alla? Star Lips kommer nog bli en av mina favoriter, imorgon ska jag prova det i färgen Hamptons och på Make Up Store finns massor av andra snygga färger som nog blir inhandlade under mellandagarna =D

Betyg: BBBB

smink

Kommentarer
therese

jättefina skuggor! sånna vill jag också ha! jag har önskat mig sånna där glittriga eye-liners i födelsedagspresent & julklapp. hoppas man har varit snäll...

2005-12-05 09:14:57
http://terrinho.blogspot.com/
Beauty Princess

Therese: Tackar, den ljusare har fungerat jättebra som highlighter och basskugga så prova gärna den! Ska hålla tummarna för att tomten kommer med klappar från MUS till dig! =D

2005-12-05 12:05:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0