Make Up Store klubbkväll ikväll igen...


Date: 2005-12-15 Time: 22:17:08
Kategori: Smink { 10 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag var det alltså dags för Make Up Store att bjuda på ännu en klubbkväll. Jag och en väninna gick dit glada och shoppingsugna och blev glatt överraskade när det inte var riktigt lika många på klubbkvällen ikväll som sist, precis lagom för att man skulle kunna röra sig i lokalen och bli riktigt köpgalen! Båda fick en sminkning av en av expediterna i frostigt blå färger till ögonen som var kvällens tema, få se om jag kan få till en ögonbild innan jag sminkar av mig så får ni se hur fint det blev. Väldigt ovant men roligt att vara så rejält sminkad, jag är ju mer för det naturliga själv.

Blev tyvärr inte så mycket inköp för min del, jag får hålla hårt i de ynka kronor som finns kvar och hoppas på ett presentkort på MUS i julklapp om en vecka för det finns så mycket jag vill ha! Hur som helst blev en hårdare kort pensel köpt för att lättare kunna applicera skugga under fransarna på nedre delen av ögat. Nu ska här exprimenteras så att jag blir riktigt fin till jul och nyår!



Kommentarer
Mari

Man borde verkligen gå med i MUS-klubben!

2005-12-15 22:32:14
Beauty Princess

Mari: Det är en riktigt bra klubb tycker jag, 10% av på alla köp och 20% av på alla klubbkvällar plus förhandsköp på alla rabatterade set. Enda minuset är att man inte får deras tidning gratis =(

2005-12-15 22:55:05
Mari

Men visst kostar det att gå med? Tycker att man borde få gratis medlemskap om man handlar mycket ;)

2005-12-16 09:10:35
therese

åh nej! jag missade den klubbkvällen!
attans!
men jag fick den turkosa ögonskuggan när jag fyllde år. så jag är nöjd ändå.

2005-12-16 09:19:22
http://terrinho.blogspot.com/
Beauty Princess

Mari: Ja, det kostar 100:- att gå med men säg att du köper för 1000:- på ett år så har du ju redan tjänat in det. Jag har handlat för ungefär 1500 sedan jag skaffade kortet i höstas så jag har redan tjänat cirka 50 kr på det. Inte fel ;)

2005-12-16 14:34:20
SJT

Frostigt blå, vad fint det låter =) Tog du ingen bild?
Jag missade tyvärr klubbkvällen igen, pga julklappsköp. :(

2005-12-19 10:47:57
http://sjt.blogg.se
SJT

Beauty princess: Får du inte klubbtidningen gratis ?

2005-12-19 10:57:26
http://sjt.blogg.se
Beauty Princess

SJT: Jo, bilder togs men ingen som gör rättvisa åt sminkningen. Får se om jag vågar publicera snart =S Tråkigt att du missade igen, vet du när nästa är? Har tyvärr inte fått tidningen gratis, har fått köpa den mycket billigare dock.

2005-12-19 13:27:32
SJT

Hm, varje gång jag fått tidningen har det varit gratis.

Kul att du länkade mig i ditt inlägg idag :D

2005-12-20 09:47:29
http://sjt.blogg.se
Beauty Princess

SJT: Kanske kommer, jag har ju inte varit medlem så länge... hoppas! Självklart länkar jag, tittar ju in på din sida flera gånger om dagen =D

2005-12-20 12:12:13

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0