Kicks


Date: 2005-12-02 Time: 21:28:52
Kategori: Allmänt { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag blir det många bloggningar =D Ville bara puffa lite för Kicks hemsida som är riktigt kul att surfa runt på. Där finns allt från makeupskolahudtypstest med tillhörande tips om lämpliga produkter för just din hy och inspiration till snygga ögonsminkningar, hur du lägger dem (beskrivet i praktiska steg med bilder) och vilka produkter som kan användas till dem. Nästa gång jag får lite tid över för att prova nya sminkningar ska jag prova Shimmer Chic som är riktigt snygg. Surf on in!

Har du någon favoritsida som du inspireras av? Tipsa gärna! =D

Kommentarer
Sjt

jo kicks hemsida är rolig att titta på, mycket att inspireras av, även deras klubbtidning. Make up stores tidning brukar jag också lusläsa, mycket där med.

2005-12-03 21:46:07
http://sjt.blogg.se
Beauty Princess

Jag är ju lite trög så jag har inte gått med i klubben än, för många klubbkort som trängs i min plånbok =S MUS tidning är så härlig, satt med den och ett glas julmust igår kväll och njööt! =D

2005-12-03 22:35:04
´stihth

det var ju kul kramar gillar smink

2005-12-16 16:27:30
http://gtryudiuyiiuiy.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0