Julklappstips till alla (del 1)


Date: 2005-12-07 Time: 13:56:57
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Några av er läsare har sagt att vissa av mina inlägg har tipsat om vad ni ska önska er i julklapp. Kul att höra! Tänkte dock att det kan vara kul med idéer om vad som ska ges bort också så här kommer förslag, fyller på regelbundet några gånger framöver med saker till olika personer. Kika in senare idag för fortsättning :)

Pojkvän / Man: Hugo Boss har just släppt en kollektion av hudvård för män – Boss Skin - innehållande bland annat fuktgivande kräm, scrubkräm, rakgel och aftershave-balm. Det var faktiskt min sambo som upptäckte detta och har just inhandlat några produkter ur sortimentet. Luktar helt fantastiskt och visst ska även pojkarna ta hand om sig själva. Efter några dagars användning tycker sambon att han känner sig mjukare i hyn och det blir antagligen "roligare" att raka sig när man får lyxa till det och lukta gott, tror jag.



Kommentarer
Anonym

Hmm, jag är i valet och kvalet hur jag ska göra. Jag vill gärna köpa något sånt här till min man, men han tycker att det är löjligt. Samtidigt så tror jag att han är lite intresserad... Det är nog mer rädsla för att andra ska tycka att han är fjollig som han säger så. Och vi behöver ju inte berätta för andra eller hur...

2005-12-07 15:28:59
Beauty Princess

Ja du, det börjar ju bli allmänt accepterat nu och jag tror att fler män använder skönhetsprodukter än man tror, kan exempelvis nämna att jag träffat två killar senast halvåret som använder plattång. Hur som helst så kan det vara svårt det här. Prova att köpa seriens raklödder och aftershavebalm till att börja med, raka sig måste han ju och det kan ju vara ett "lagom" sätt att föra in produkterna på. Självklart behöver ingen annan veta =)

2005-12-07 17:13:35

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0