Härliga klappar!


Date: 2005-12-16 Time: 14:40:37
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag var jag på fika men en av de närmaste, fina vännen Elina, pratade, shoppade och bytte klappar eftersom bådas scheman är fullspäckade nu innan julveckan och jag åker till hemstaden om några dagar. Fick massor av fina saker av henne och hoppas hon blev lika glad över mina klappar.



I skönhetsväg fick jag Sunsilk schampoo och balsam speciellt utvecklat för blont hår, som jag är otroligt nyfiken på att prova nu och en guldskimrig ögonskugga från Make Up Store. Snart kommer recensioner =)

Kommentarer
Mari

Vad heter skuggan?

2005-12-16 16:54:11
Lisa

Har du redan öppnat??

2005-12-16 19:11:09
Beauty Princess

Mari: Skuggan heter Old Gold och kommer från MUS

Lisa: Jepp, det fick bli några dagar innan eftersom vi inte hinner ses senare och vi båda vill se varandras reaktioner och leenden =)

2005-12-16 22:56:35
Mari

Aha, då tror jag att jag har den. Fast den ser så ljus ut på bilden.

2005-12-17 22:29:47
Beauty Princess

Mari: Kameran är väl inte den bästa och så kan ju nyanserna skifta lite i utseende beroende på hur mycket man har använt av den mot hur den ser ut från början. Det har jag ofta reagerat på när man provar på MUS, men samma skugga är det antagligen =)

2005-12-18 00:26:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0