Härliga hemsidor


Date: 2005-12-03 Time: 18:44:10
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Med mycket energi i kroppen satt jag igår kväll och kikade på skönhetssidor på internet. Spanade mest efter inspiration och härliga julset till vänner och mig själv. Tycker om hemsidor som uppdateras regelbundet och som piffar till med härliga set som jag bara inte kan motstå. På Oriflames hemsida hittade jag Golden Tender Care som Lipglossbitch bloggat om som en av sina favoritallroundprodukter med budgetpris. Just nu säljs den för halva priset och självklart blir undertecknad genast sugen på att lägga en beställning. Vi får se hur jag gör under dagen…

Självklart hittade jag dessutom ännu en del av Sephora som jag inte upptäckt än och blev sittande ett tag på Get The Look som visar fina bilder på fräscha makeuper med tips om vilka produkter du behöver för looken. Kika in själv, jag fastnade för Rich Girl, Snow Princess och Sheer Beauty.


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0