Best of 2005


Date: 2005-12-19 Time: 23:51:42
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

För någon vecka sedan hittade jag en härlig lista på  Sessan's Blogg, som många av mina favoritbloggare snart hoppade på! Så här kommer min Best of 2005!

1. Att jag äntligen hittade en hårfärg som jag kan hålla mig till och som jag inte känner mig trött på efter några månader. Har varit brunhårig, rödhårig, mörkt slingad, permanentad.. you name it. Nu är jag ljust blond en bit nedanför axlarna och älskar det. Zaxzendos i Borås - frisör Mia har fixat detta!

2. Att jag blev medlem hos Make Up Store. 10% på alla köp alltid och 20% på härliga klubbkvällar är verkligen något för mig! Har handlat upp alldeles för mycket pengar där, men fin blir jag i alla fall!

3. Att jag har startat min alldeles egna skönhetsblogg. Är riktigt kul att blogga och att ge och få tips och idéer om smink, hudvård och all annan lyx i vardagen! Får väl passa på att tacka alla Er som läser och kommenterar, det är lika roligt varje gång!

4. Att jag äntligen hittade en rouge som jag tycker om. MACs rouge är fantastiskt, kan inte bli fult helt enkelt, lätt att sudda om man tagit för mycket och sitter hela dagen. Jag har den just nu i färgen Blushbaby, men under Göteborgsjulfirandet kommer den alldeles säkert att handlas i en brunaktigare färg också. Variation förnöjer!

5. Att jag upptäckte Dermalogica! Underbar, naturlig rengöring som gör underverk för min känsliga hy.

dermalogica

6. Att jag blivit sambo och är kär och lycklig!!! (passar inte riktigt in bland skönhetssakerna, men det är det bästa utan tvekan detta året!)


Kommentarer
Mari

Vill bara tacka för en trevlig blogg! God jul! :)

2005-12-20 23:57:49
Beauty Princess

Mari: Härligt att höra! Tack för att du läser, ha en riktigt god jul!

2005-12-21 18:16:04
Vicky

Oh yeah måste bara kommentera, MAC's rouge är WUNDERFUL.. har den i flera nyanser och BLUSHBABY är min absoluta favorit!!!

V.

2005-12-30 20:50:11
http://www.vickys.blogs.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0